Helgen

Vem vet vad en helg där man inte hade något inplanerat hade att bjuda på. Det blev en hel del till slut! Jag som plockade med mig en tjock bok hem över helgen för att passa på och läsa lite så blev det inte en enda sida läst. Helgens stora projekt har varit Chamonixfilmen! En stor del av alla timmar jag lagt ner på det har varit att slita i håret och försöka komma runt alla problem när datorn eller programmet inte vill som jag vill. Tillslut blev resultatet ganska bra. Det krävs lite mer finputs innan jag känner mig helt nöjd men redan nu är det bra! Min familj sak få en exkusiv förstahandsvisning av den snart. Det är en halvtimmes lång film, hihi!!

Helgen invigdes med hockey, Rögle och Sundsvall. Kulig match, 5-2. Py och Andreas var också där, skoj att träffa dem igen, det var längesedan. Det har också blivit ett besök på Sveriges Järnvägsmuseum tillsammans med kusin Isak. Fondue med familjen och även lite fest på lördagkvällen med Sanna och Anna bland andra.

Idag söndag har mormor och morfar, moster och kusinerna varit här och firat mig. Budapesttårta blev det. Sen städade jag kaninburarna och snart bär det ner till Lomma igen. Laddar inför imorgon då formläran börjar. Vi ska vara ute hela dagen i malmö och skissa. jag gillar att de skrivit i uppgiftsbeskrivningen att "klä er varmt så ni kan koncentrera er på uppgiften och inte på överlevnad".

Kommentera här: