Good Work!

Ja banne mig, jag måste vara stolt över mig själv. Har precis haft redovisning och det gick gick väl helt okej, även fast det var många kommentarer på vad jag kunde gjort bättre så klingar orden "Good work" högst i mina öron. I ärlighetens namn så var jag riktigt tveksam på om jag skulle kunna lämna in i tid denna gången. Helt otroligt faktiskt att jag faktiskt klarade det och känslan efter redovisningen idag är ändå att det var ett godkänt arbete. Tänk att jag fick in arbetet komplett och i tid fast jag har så mycket med kåren, Kanada och pojkvän som får mycket tid. Mitt arbete kanske inte blev lika bra som flera andras i klassen men jag har säkert lärt mig lika mycket som dem med att gå igenom processen. Och jag vill också poängtera att jag inte tycker att det jag lämnade in är dåligt. Jag skulle nog kunna gjort det ännu bättre men det är fortfarande i dagens läge ett arbete jag står för och det är viktigt.
Jag är bra.
Nej jag är grym!
 

Kommentarer:

1 ems:

skriven

Snyggt Hanna! :D

Kommentera här: