Klar!

Projektet inlämnat! Puh.. Ingen känsla om det jag lämnade in är himlans bra eller svinigt dåligt, men det får tiden utvisa. Godkänd borde jag bli tycker jag. Nu kan man lägga detta bakom sig och försöka komma ihåg var man var där man slutade innan projekthetsen kom igång.
Imorgon har vi eget arbete med att förbereda sig till presentationen, men det  är flera andra saker jag behöver göra också.. Jag ska städa på rummet och damsuga måste jag göra. Jag borde också sortera alla mina papper som jag börjat samla på hög, men tror inte jag hinner det imorgon. sen är det flera saker med kåren jag behöver göra. Skicka ut mejl till alla utskotten och råden om att de ska skicka in äskningar och att det ska vara utskottsmöte. Till utskottsmötet behöver jag ordna en mall så alla ska kunna skriva sina stadgar. Sen ska jag mejla om kårbanden och se till så de blir rätt sort vi vill ha nu. Och så ska jag skriva ut protokoll för mötena jag ska på på onsdag så jag för en gångs skull kommer förbeedd. Jag ska också höra med hon som ska ta över min post om hon vill hänga med för att se vilka möten det är.
Jag har fått mejlat till mig hur jag ska göra för att få boende i kanada och det var en lång procedur som jag måste sätta mig in i och fixa med betalning och så. jag ska även läsa igenom brevet jag fick skickat till mig ordentligt för det har jag inte hunnit ännu.Och jag ska ansöka om studypermit till Kanada.Stipendier är också något jag borde ansöka efter, men det är så svårt att hitta något som passar...
På lördag är det halloweenfest så jag måste tänka ut vilken outfit  man ska ha på sig. Blir till att googla runt.
Träna är på sin plats också, kanske passa på att vara utomhus också ta en promenad med, hoppas på fint väder.
På måndag börjar en ny kurs, så jag ska skriva in schemat i almanackan och kolla på vilken litteratur det finns till det.
Just det, skolan var det också.. Ska förbereda en presentation av arbetet man gjort nu.. Buhu känner inte alls för det.
 
Oj det blev en lång lista. Om jag hinner med allt detta  kan jag vara riktigt nöjd. Måste få vila lite också om jag hinner...

Kommentera här: