Slutklämmen

Ojojoj, det är alltså inte långt kvar nu! Om bara lite lite mer än en månad är jag hemma igen. Innan dess har jag projekt att slutföra och presentera, slutprov att plugga på och att skriva, säga hejdå till alla vännerna, gå på farewell gal0a och handla hem presenter. Sen vill jag åka till Vancouver och Rockies innan flyget går hemåt den 7:e maj. Mycket som ska hinnas med! Men nu är koncentrationen mest på skolarbetet. Första slutprovet är på måndag i site grading kursen och nästa söndag ska projektet i Studion vara klart. Gäller att hålla fokus och vara effektiv. Kämpa på! Så då vet ni vad jag gör om jag inte hinner blogga så mycket..
 
Mitt projekt i Studion handlar om "Dream Big" och att bilarna i Winnipeg byts ut/ försvinner i framtiden mot massa andra transportalternativ som cykel.
 

Kommentera här: