Sommarkrönika

Snart slut på augusti också, snart slut på sommaren.. På måndag börjar studierna igen och det känns verkligen som att jag haft ett långt skönt uppehåll i och med att plugget i Kanada var så annorlunda och att det slutade redan i slutet av april. Efter skolan blev det äventyr i Kanada och när jag kom hem var ledigheten total i ett par veckor som helst spenderades med pojken min, nykär på nytt! Jag jobbade fem veckor på Splendor i juni in i juli och sedan började långledigheten i denna fantastiska sommar som har varit. Kan med gott samvete att jag har "embraceat" sommaren på bästa sätt. Många aktiviteter har bakats av som gör att sommarkänslan kommer sitta kvar långt in på hösten tror jag. Det har badats, sprungit i skogen, gosat med kaniner, umgåtts med familj och vänner, bröllop och semestrar.
 
grill med spelgänget
 
Konsert Gyllende Tider
Bröllop Björn och Sofie
 
Helsingörtur
 
Cykeltur till Magnarp med glass och bad

Kninhoppning i Hembygdsparken
 
 

Nivi och Jespers bröllop
 Nivis möhippa
 
Fiska västersjön
 
 
 
 

Kommentera här: