Rabbit-girl

En dag i studion kom rektorn för arkitektur förbi och sa att han visste vad jag höll på med. Jag?! ... fattade ingenting. Jo kaniner och hoppning svarade rektorn. Hur kunde han veta de undrade jag. Jo tydligen hade Gary som hämtade mig på flygplatsen berättat det för honom. Gary hade tydligen blivit väldigt imponerad av det här med kaninhoppning och tittat på massa filmer på youtube på detta fenomen. Praktiskt taget alla som jag berättar för om kaninhoppning här blir väldigt förvånade att det ens finns, hur det ens funkar. Nu har det spridit sig ännu mer vad min hobby är. En kompis från Alnarp berättade att där var några kanadensiska människor som sa att de kände en som höll på med kaniner! Jepps det var Gary och Barbera som nu åkt till Sverige som att föra vidare vad min fenomenala hobby är. Där ser man!
 
Antar att jag kommer vara Rabbit-girl livet ut, var jag än kommer i världen :)
 

Kommentera här: