Inlämning

Det har varit en lång dag idag. Hela förmiddagen stod vi ute i nästan 20 minusgrader och gjorde avvägning av en yta i Site, grading and morphology kursen. Sedan är uppgiften att räka ut höjdkurvorna, kommer bli mycket räknande. Lunchen blir för mig oftast lite längre för det är då det är bäst tid att få kontakt med dem där hemma. Idag hann jag snacka med Emelie och Alex såklart. Sedan var det back to school för att slutföra postern som ska presenteras imorgon. 21.30  var jag klar med den och gick hem. Nu ska jag fundera ut vad jag ska säga på presentationen imorgon, men kommer nog satsa på att göra det mest imorgon bitti för vi börjar inte förrän 9.30. Men jag kom på en sak jag hade glömt på postern att rita in så måsta göra det också. INTE GLÖMMA *banka på huet*.
 
Imorgon ska jag förhoppningsvis hinna till gymmet, för japp jag har skaffat gymkort. Och inte nog med att man får tilgång till maskiner och sånt. man får även gå på gympa pass och så finns där boll hallar så man kan spela basket och badminton bland annat och så finns där en simhall och klättervägg. Kul! Hoppas bara att jag inte kommer ha så här över mycket att göra i skolan hela terminen. Jag vill verkligen inte sitta nätterna i ända i studion, det verkar vara väldigt vanligt här också att man gör nämligen. Diciplin och beslutsamhet och att våga tro på det man gjort är nog nyckeln till det hela.
 
Gonatts!

Kommentera här: