Ladies Night

Igår var det internationella kvinnodagen och inte helt opassande så föll vår planerade tjejkväll in under denna dagen. Internationella tjejerna, 16 stycken totalt gick på restaurang, Stellas. Jag åt en jättegod hamburgare. Efter maten tog vi vid mitt bord och beställde varsin coctail medan de andra gick till ett kakställe där de har de största och smarrigaste bakelserna man kan tänka sig. Måste dit någon gång! Vi gick dit senare och fick äta resterna av de det inte hade orkat äta upp, himmelskt gott!! Sedan gick i runt på några barer men eftersom vi var så många var det svårt att hitta plats till alla, så vi var inte ute så länge.
 
Idag efter brunchen åkte vi till Winnipegs största shoppingcenter Polo Park. Där spenderades många timmar. Det blev en jeansskjorta från forever 21 och en grön långarmad tröja från american Eagle inhandlat bland annat. Vi avslutade med kvällsmat, sushi för min del. Ikväll blir det bara att ta det lugnt och plugg samtidigt som jag tittar på Melodifestivalen. Måste erkänna att jag blev rörd av Loreen och de döva barnen och när Robin vann och hur genuint chockad han blev. Fint!
 

Kommentera här: