Aktiviteter

Vi har en aktivitetsansvarig pa skolan som fixar med aktiviteterna. Han kallas JP och ar en valdigt kul snubbe. Det ar bara att anmala sig till vad man vill hanga med pa. Jag har anmlt mig till det mesta denna veckan ^^

I mondags var det guidad tur i Torquay. Idag ar det Folks night pa skolan, det kommer nagra britter och spelar folkmusik skulle jag tro. Hoppas att det ar liknande Irlansk musik for det gillar jag. Imorgon ar det en Agatha Christie runda, vet inte riktigt vad det innebar men det far jag se. Helgen ar ocksa fullbokad. Pa lordag blir det en heldagstur till Exeter, som ar en storre stad inte sa langt fran har, dar ska vara valdigt fint och den basta shoppingen ska ocksa finnas dar ;)
Pa sondag ska vi vandra i Devon Hills som ar ett naturreservat ocksa i narheten som ska vara mycket vackert.

Det som ar bra ar att skolan inte borjar forren kl 9.00 varjedag sa man behover inte ga upp sa tidigt (meningen med tidigt beror iof pa hur sent man gick och la sig..) Vara hostforaldrar berattade att Torquay blir helt galet om helgerna, med alla festande manniskor och att vi kommer fa se saker vi aldrig sett innan, hmm blir intressant det dar ;P

Tjao!

Kommentarer:

1 Py:

skriven

några söta pojkar? ;)

Kommentera här: