Bowling

Jag glomde beratta att vi var och shoppade i mandags. Egentligen hade vi planer pa att ga till Babbacome som ar en liten ort i Torquay, dar vi skulle ata fish and chips, se pa en modell by och se pa utsikten. Tyvarr var det regnigt vader faktiskt forsta regniga dagen under my stay. Sa vi bestamde oss for att ga ner i stan och handla lite. Torquay har ett bra utbud av affarer. Jag kopte en troja, men mina tva kompanioner Alexanda och Frenni fran Shweiz handlade desta mer, (deras shweiziga franc ar i bra kurs ocksa) Vi var inte i en affar dar de salde klader fran surfar marken som O'niels, Roxy och Billabong, och de hade minst fem plagg som de inte kunde valja mellan vilka de ville ha... Sa de tog allihopa! sa extrem var inte jag (a)

Igar kvall gick vi och spelade bowling. Alla fran olika lander: Shweiz, Island, Sverige, Lichtenstein, Ukraina och Libyen. Killen fran libyen heter Hamed, han ar ganska matcho sa darfor var det sa roligt nar han bara hade slagit ner totalt 4 kaglor totalt efter 5 rundor, haha. Jag kom trea, spelade inte med riktigt samma flyt som jag brukar, heh. Efter det gick vi till en bar: Mambos, som ar en av de popularaste i Torquay och tog en drink, man fick tva for priet av ett :)



Ikvall ar det pubnight med skolan. Vi ska till en mysig typisk engelsk pub, blir sakert kul :)

Kommentera här: