Mer bilder

Nu nar jag anda ar igang kan jag lagga upp lite bilder fran skolan ocksa.

sa har ser det oftast ut pa en rast. Man koper en kaffe ellar vad man vill ha i kaffe maskinen och sen gar man ut och snackar :)



I klassrummet forra veckan. Denna veckan ar det lite annorlunda nar Debra och Martina har akte hem. Vi har fatt en ny klasskompis fran Island! Jona heter hon och ar lika gammal som mig. Sa da ar det Alexandra och Josef fran Schweiz och jag och jona fran skandinavien.



Lite underlig skylt pa toaletten... hmm


En till lite annorlunda skylt.


Vid matbordet. har jag sagt att maten som janet lagar ar super? det ar den iaf, myten om att engelsk mat ar dalig stammer inte! (Bee har egentligen inte keps pa sig vid matbordet men varje gang jag skulle ta kort tog han pa sig keppan, vet inte varfor :P)

Kommentera här: