Skärpning

Nej nu måste jag ta mig i skinnet och börja packa på allvar. Andra gånger när jag ska ut och resa packar jag nästan allt dagen före, men nu krävs det lite mer nogrannhet och vissa saker behövs köpas. Idag har jag i alla fall rensat minneskorten i kameran så det går att klicka på på resan.

Imorgon har jag lite planer på att ta mig till väla och köpa en baddräkt på HM (se bild) som jag har spissat på ett tag. Jag har varit lite osäker på om jag behöver köpa den nu när det börjar gå mot sommar och man vill hellre ha bikini och bli brun om magen. Men sen så kan man ju faktiskt variera sig och baddräkten kan man använda längre fram också. Enda sedan jag såg Mama Mia! har jag velat ha en baddräkt men aldrig hittat någon fin, bara såna Speedo - sport TRÅKIGT! Men sen gillar jag bikinin också, hmm så svårt att bestämma sig :S



Bara TvÅ ynka dagar kvar nu tills jag åker! Jag har inte brytit ihop av nervöshet ännu och tror inte jag kommer göra det heller. Det finns så många olika saker att oroa sig för så man vet inte vad man ska välja för orosobjekt, lika bra att hoppa över den nervösa biten så gott det går då :o)

Kommentarer:

1 H A I D I J A K O B S S O N:

skriven

SVAR: jepp hihi

2 Christina:

skriven

Jag blir inte lite avundsjuk när jag sitter och läser din blogg. Hoppas jag också kommer iväg till england en vacker (eller regnig ^^) dag. Du kommer säker få sjukt kul, om inte annat ett minne för livet :) Och jag hoppas du kommer ha internet så vi kan läsa hur du har det där.

Kommentera här: