Svar

Gillar teet?
sadar, ar faktiskt lite besviken pa teet hos vardfamiljen far det ar bara pastee. faktiskt sa dricker jag mycket med kaffe an tee har.

Aldrar?
Mycket varierande aldrar. Dar ar ganska manga "gamla" som ar 30-50 ar. Men de flesta ar i 20-25 ars aldern.

Gillar du fish and chips?
Har faktist inte atit det annu. har planerat att gora det lange men det har inte blivit av. pa sondag har vi bestamt att vi ska  till orten babbacome och ata det, John sager att de ska ha den basta fish and chips i hela Torquay.

Vader?
Forra veckan var vadret toppen, denna veckan inte lika bra. det ar ganska kallt och regnar med jamna mellanrum. Jag kan nastan halla med om att "myten" om att det regnar mycket i England stammer.

Engelskan svar?
Nej det tycker jag inte, jag har valdigt latt att forsta vad de sager. Jag ar i den Avancerade klassen sa det vi gor i skolan ar ofta lite att bita i, men det ar inte sa man tycker det ar svart for det ar en sa avslappnad stammning och alla i klassen ar pa samma niva.

Intressanta killar?
Fordelningen mellan killar och tjejer i skolan ar inte sa olik, men det ar overvikt av tjejer. Njee killarna ar inte intressanta i den synpukten, men trevliga ar dem. Blev overraskad igar nar en kille fran Arabemiraten berattade att han akte till London varje veckoslut och nasta heg tankte han aka till Paris, sa han fragade fransmannen som bor i Paris om han visste nagot bra 5-stjarnigt hotell dar. Helt sjukt!

Blivit battre pa engleska?
Jaa det hoppas jag! Men eftersom jag mest umgas med andra utlandska studenter sa ar det svart att fa en bra accant. Mina vanner pratar engelska med tysk accant (vilket ar valdigt fult :P) och nar jag pratar med dem blir det att jag ocksa pratar sa :S

Inte for manga drinkar?
Spriten ar billigare har an i Sverige, men jag har inte varit ute sa manga ganger sa svaret ar nej (an sa lange... :P)

Kommentera här: