Snart ledig!

Imorgon är sista dagen på jobb! Ska bli skönt att vara ledig ett tag, även fast det känns helt normalt att gå till jobbet nuförtiden för man är så van. Idag köpte jag och mamsen en stor skål med godis som jag ska bjuda arbetskamraterna på och tacka för denna sommaren :)

Jag har inget helt bestämt över vad jag ska göra nästa vecka (eller jo en sak är typ fastställd) men sen eftersom man har en "tom" vecka i almanackan så har man såklart storslagna planer och man tänker på hur mycket man ska hinna med. Tyvärr av erfarenhet hinner man inte med hälften av allt man tänkt. Men jag ska göra mitt bästa! Jag har gjort bra försök till att göra min hemliga plan till verklighet, men det har tyvärr inte funkat. Planen var att besöka någon kompis som jag träffade i England, så antingen skulle det bli Island, Schweiz eller Lichtenstein. Men av olika anledningar så gick det inte att få ihop, det var med ganska kort varsel också jag meddelade att jag ville komma. Men jag försökte i alla fall och det känns bra :)


I helgen bär det upp till småland för att tävla med ninerna, ska bli kul!

Kommentera här: