Hejdå rummet!

Idag har jag slutgiltligt sagt hejdå till rummet som har varit mitt andra hem i en termin nu... Det var inte särskillt sorgligt, man kommer över det snabbt, I guess..

Jag och Linnéa hade en bra eftermiddag/kväll i Lund hann med några affärer, åt på Graffiti och lämnade tillbaka nyckeln. Vi plockade ihop de sista sakerna jag hade där. Det var kul för Linnéa försökte öppna en lucka som var högt upp ovanför gaderoberna och jag sa att hon behövde inte öppna den för jag hade inte lagt något där, men i nästa sekund gick luckan upp och där låg visst grejer som va mina! - ... eller jo, blev min kommentar. haha xP

Rolf fick tillbaka nyckeln, antagligen skulle det flytta in någon ny efter årsskiftet. Efter det gjorde jag ett ritualiskt inköp på Hemköp som har varit min stammis-affär hela hösten. Jag köpte toapapper och tuggummi. Sedan vinkade jag hejdå av huset och tog bussen tillbaka till Lomma.

Skandal att jag inte lagt ut bilder på rummet innan, men bättre sent än aldrig. Här är mitt gamla rum i Lund!

Kommentera här: