Nobeldagen

Idag började vi med färglära i skolan. massa massa färgade papper i hela ateljén som man skulle göra olika övningar med, skoj! Sen blev det lucia träning, imorgon sta tåget gå av staplen, ingen aning om hur det kommer att gå och låte eftersom vi knappt hunnit öva men men :P jag ska vara tärna..

När skolan var slut var vi ändå en del som stannade kvar och pysslande färdigt och flummade runt lite. Hem till Lommaborgen där Sofia hade lagat mat som hon bjöd på mig och Linnéa, fisk i ugn med matvete mums! Vi satt där och följde nobelmiddagen. Sedan bestämde vi oss för att baka pepparkaksmuffins så det blev en tur till affären och sedan satte baket igång. Det blev gott! Fortsatte att följa nobelmiddagen och nu sitter jag här. Funderar på att ta mig en titt på låttexterna innan läggdax, men min nya last som är Paradise Hotel på tv6 play hägrar också, jobbigt läge :P



Bild från glitterfesten

Kommentera här: