sting av längtan

Igår när jag kom åkte med bussen från Lund till Lomma fick jag samma känsla som när man längtar tillbaka till något riktigt mycket. Jag saknade Lund på något sätt som jag inte riktigt förstår, det är en alldeles underbar stad men jag har knappt hunnit bekanta mig med den och den försvinner inte för att jag flyttar därifrån.

Känslan var samma som när jag ibland tänker på England, en glad men samtidigt lite sorgsen känsla i magen, inte en tung klump i magen utan lite mer svävande. Usch vad jag saknar tiden i Torquay ibland. Känslan av att man gjorde något helt själv och hade skitkul var underbar! Jag har bestämt mig att skriva julbrev (mail) till kompisarna som jag träffade där. Det är tyvärr inte så lätt att hålla kontakten men jag ska bli bättre på det ändå..


JP!! Aktivitetsledaren, helt underbar :)


Bee som fortfarande är kvar i England :)


Kul engelsmän, kul kvällar, kul vänner :)

Kommentera här: