Trött

Just nu känns det som det enda jag gör är att jobba och sova... I och för sig är det inte helt sant, men nästan sant har det varit idag. Jag känner mig ofta trött och har fått som vana att ta powernaps på dagarna. Det har blivit som en dålig ovana och börjar med att jag inte lägger mig om kvällarna.

Det är alltså min nästa uppgift att börja att lägga mig tidigare, i alla fall när jag ska jobba dagen efter. Mitt vanliga sömnintag på natten har varit runt 6,5 timmar, ska försöka öka det med en timme.. det borde räcka :P

Men imorgon är jag ledig!! Vet inte riktigt vad jag ska göra av dan, men har många planer som den kan fyllas upp med. Nu är det bara tre veckor kvar på jobbet, måste erkänna att jag räknar ner lite. Även fast jag trivs jättebra med allt och känner att jag kommit in i jobbet bra så känner jag mig nöjd med det och vill börja med något nytt.

Så nu får jag väl fortsätta med dagens aktivitet - sova. (+ läsa Harry Potter!!)

Snart ska jag göra en sammanställning av mitt friår, håll utkik efter det :)

Kommentera här: