Take your time

Jai Ho

Denna låten är vår låt, hörde den nog varje gång vi var ute i Torquay, om vi inte hörde den så önskade vi den.

Sista timmarna i Torquay tog väl tilvara på, vilket menas med att de inte sovdes bort, vilket förklarar min trötthet nu när jag kommit hem. men de sista dagarna gäspade jag faktiskt inte så mycket som jag brukar göra, hade väl vant mig ^^

Middagen i Torsdags stod Bee för, han hade skjutit upp det länge, men jag insisterade på att få smaka på hans kokkonst innan jag åkte. Det var en upplevelese. Jan fick hjälpa honom en del ocg det blev nog en helt annan rätt än vad bee hade tänkt, men men. Det var så himla kul när John skämtade om köttets konsistens, John pratar ganska snabbt och mumligt så om man inte är väldigt bra på engelska (som jag är då) så förstår man inte vad han säger. Han sa till Jan att han tuggade på en skosula och med jämna mellanrum mumlande han "still chewing". haha, åh vad jag saknar roliga John! men köttet var faktiskt inte så illa, maten blev god! Bee plockade också fram två burkar som hans mamma hade sänt till honom från Korea. De innehöll helt vanlig mat för en korean, Bee berättade att det var hans favorit. Ena burken innehöll slisad scuid som är en tioarmad bläckfisk. Det var torkat och kryddat. Andra burken innehöll massor med småfisk, huu det så så läskigt ut! men inte utan att jag smakade! Var väl inte jättegott men...



På torsdagkvällen provade vi ett nytt ställe efter att ha besökt Icebar och Mambos. Där var massor med folk på nya stället också, det var kul. Vi bestämde oss för att gå kl 2.00 men när vi började gå mot utgången så kom "vår" låt Jai Ho och vi var tvugna att springa tillbaka, sen fortsatte det med massa bra låtar så vi kunde inte lämna dansgolvet på ett tag. Tillslut fick vi skynda oss ut mellan två låtar så vi skulle komma hem någongång haha!

Kommentera här: