Glitter, sushi, vampyrer och öl

Igår var toppen!

Seg morgon dock, jag tog rejäl sovmorgon, läste och gick en liten runda, annars gjorde jag inte ett skit!

Men eftermiddagen var lite intressantare. Jag mötte upp Malin på stan, det regnade så vi bestämde oss för att öra till Nova och inhandla glittret där ist. Jag har ju det mesta fixat så det var Malin som stod för shoppingen. Sen bar det iväg till Lomma för att kolla rummet.

Vi möttes av tre små hundar på väg upp till mitt blivande korridorrum. I köket utanför min dörr stod en och stekte köttbullar. Rummet var jättefint och stort, med en lång stor balkong. Det känndes toppen. Det enda jag vet om den som bor bredvid som jag ska dela toa med är att det är en tjej. Jag skrev på papper och nu får jag flytta in den 1 dec! Här går det undan i svängarna ;)

Jag meddelade Rolf imorse att jag flyttar.
- Så det blir i Januari då då?
- Nääee, nästa vecka...

Aja han ser ut att överleva det. :P

Sen blev det in till Lund igen och tog en lite fika på EH innan vi mötte upp de andra gänget för att käka sushi!! Såå himla gott! Vi var 12 pers på restaurangen, vi blir bara fler och fler för varje besök :)

Sen var det dax för bio: New Moon. Den var lika bra som förra gången, älskar det filmen hihi. Vi nördade oss lite extra men det är ju så kul. Typ jag och Linnea hade världens konversation om vilken popcornsorlek vi skulle ta eftersom karaktärernas huvuden prydde kartongen. Men huvudena var aningens större på mellan-popcornen än på stora popcornen så vi stod inför ett litet dilemma där eftersom vi ville ha så stora huvuden som möjligt, men vi ville ju dela en popcorn så det böed den stora tillslut ändå xP haha

Efter bion var de flesta av oss exalterade och vi fortsatte diskussionen på en närliggande pub och drack en öl.
Kul och mysigt :)

Kommentera här: