Facebook statusen

Puh, jag var nära på att göra en tabbe, men hann komma till förnuft.
Man uppdaterar sin facebookstatus lite då och då, jag gör det ca en gång per dag. Vill helst inte göra det oftare, vet inte varför, men tycker att om man ska uppdatera statusen så får man faktiskt ha något någorlunda bra att säga också.

Ibland eller ganska ofta skriver man in det man tänker på i statusen, det var jag nära på att göra precis, det skulle sett ut så här: "Min mus är väldigt fin, men den låter ganska mycket" haha, kan ju misstolkas :P Det jag dock syftar på är min nya datormus som skiftar färg som en lampa, rött, blått, grönt, vitt, gult, lila, rosa.. mysigt.
Men när man trycker på knapparna tycker jag det låter lite onödigt mkt.... Som tur var tänkte jag en extra gång innan jag bestämde mig för att inte lägga upp det. Många av ens vänner på facebook<, känner man ju inte så bra, så det skulle bara blivit fel, men många skulle iof få sig ett gott skratt också..

Kommentera här: