Besökare

Märks det att jag är tillbaka igen eller?

Det har ju inte skrivits nu på ett tag, eftersom massa annat har kommit emellan. Iof kan man ta sig tid, men jag skriver bara när jag känner för det och man orkar inte när det är massa annat man ska göra. + att det skulle finnas risk att jag bara skulle beklaga mig för tentan så det skulle inte vara så underhållande heh...

När man skriver regelbundet i bloggen så medför det att man får fler läsare. och när man då slutar skriva i en period så skutar ju folk förståeligt att titta i bloggen. Några håller ändå ut, och det är ju trevligt :) Jag kan tänka mig att storbloggare verkligen känner press att de måste skriva hela tiden eftersom det är så många som går in på deras bloggar. Själv satsar man ju inte på att bli nya BlondinBella och man skriver inte för någon speciell mer än sig själv typ, men det är ändå kul att följa besökarantalet på bloggen :) 

Jag har inte storslagna siffror precis, men de har sakta gått uppåt. Förutom nu när jag inte skrivit så har det legat på en jämn låg nivå. Men en dag var det väldigt konstigt. Man får se besökarantalet i form av ett diagram och en dag förra veckan hade den skjutit i höjden. Det hade bara varit 3-5 unika besökare på sidan, men antal sidvisningar var 55 st! Mkt märkligt.. men lite kul, vad kan jag ha gjort för något den dagen som gjort att någon eller några kollat konstant? hmm

Kommentera här: