YES!!!

Jag klarade tentan!!! 65,5 var man tvungen att ha för att bli godkänd och det var precis det jag hade.

Man har inte riktigt kommit ifrån gymnasiesvängarna ännu, där skulle jag inte varit nöjd med att precis klara ett prov. Men här är det ju annat som gäller även om detta också betygsätts, så är de inte lika viktiga betyg om än helt ovesentliga.

Jag tror dett det som jag lite grämer mig för är vid ett träd. där slutade jag att tänka helt och hållet, mitt resonemang där vara bara helt # korkat haha... Jag hade skrivit det rätta svaret, men suddade ut det och skrev ett annat bara för.. Jag har ingen bra förklaring till varför! Så där miste jag 3 poäng. MEN på andra växter hade jag grym tur. Vem visste att två av dem jag och två andra satt och diskuterade en halvtimme innan tentan började att de skulle komma? Om inte vi skulle pratat om dem skulle jag aldrig klara det, så där tjänade jag ihop fyra poäng.

Senaste veckorna har varit fullt upp med pluggandet. Jag har inte gjort mycket annat än det.. jobbet har krävts men det är inte meningen att man ska lägga ner såå mycket tid. Dock kunde man kanske lagt upp sitt studerande bättre, men det blir ju aldrig så.

Men skit samma, I DID IT!!!

Kommentarer:

1 Py:

skriven

topp att du fixade det! jag väntar nervöst på mitt svar... vi får ju ha en tentafest sen! :D köket är på gång nu :)

2 Hanna:

skriven

OOOO, det låter toppen! jag är superladdad inför en utekväll i hbg ;)

Kommentera här: