Bluff!!

Kommer ni ihåg att jag berättade om en föreläsning om landskapsfilosofi "att känna in landskap". Igår fick jag reda på att det bara var en bluff!! Att det var någon i typ LARK 2:an som höll i den. Jag blev väldigt paff, okej det var väldigt flummigt, men jag tyckte ändå att det var en ganska givande föreläsning hehe.

Kul var det i alla fall. men jag tycker att om det nu ska vara fejk så kan man ju spä på det lite. Men det är väl jag som är trögfattad. Lixom vilken föreläsare vill att man ska i grupper föreställa ett landskap och sen stå i den positionen för att känna in landskapet medan hon tog kort på oss och sa att hon skulle lägga ut bilderna på vår kurshemsida. Känna med alla sinnen på ett miniplommon, genom att lukta föreställa sig hur det skulle smaka, sen smaka genom att ta små pytte tuggor. Sen berättade hon att hon skulle hålla en lite workshop i Alnarp på måndagar där vi skulle träffas och ligga på kuddar, dricka te och diskutera saker angående filosofi och landskap. Hon sa att hon kom från Uppsala och ville ha en anledning att komma ner hit så hon ville att alla som ville skulle skriva upp sig på listan, jag skrev upp mig.

Äe detta gick jag stenhårt på, även om det bara känns dumt nu när man tänker igenom det, haha! :P

Kommentera här: