datum

En himla massa datum i mitt huvud snurrar runt,
det mesta kanske bara är strunt.
Men det måste bli någon ordning på det hela,
om jag vill slippa krockar och aktiviteter man måste dela.
För att man inte har haft någon koll,
planering spelar en ganska stor roll.
Älskar dock de tillfällen som händer så spontant,
då uppfattas inte tillvaron lika stramt.

Jag ska hitta en dag med mitt kära Assai,
de ska komma till lomma och alnarp för lite myspartaj!
28:e april kan jag då?
Tenta dagen efter, hur ska detta gå?!

Middagar med NV-gänget, typ som i "halv åtta hemma hos mig",
en dag i veckan helst inte en måndag, går det att hitta säg?

Min lillasoulsister ska komma ner,
ska visa henne studentlivet och ännu mer.
Det ska bli en dag med soppa och övernattning,
hoppas upplevelsen kommer tas emot med stor uppskattning :)

Jag ska få klarhet i vilka datum gäller,
SKH´s styrelse får jag inte glömma heller.
Upp och ner fram och tillbaka från Lomma till klippan är många mil,
Det blir kanske också en runda upp till Kil.

Fester i Helsingborg, Alnarp, Lund och Ängelholm är i vänten,
Tänk så mycket roligt som inte har hänt än!

22 april är det ninernas vaccinering mot myxx och RVHD,
Hur jag ska hitta en dag att besöka farmor och farfar återstå att se.

Vänta nu, något är glömt!
Skolböckerna under väskan ligger gömt.
Plugget och skolan är en ganska viktig punkt,
blir kanske ingen vår där man kan ta det lugnt,

Älskar ändå allt som händer,
tar en dag i sänder.
Njut av varje dag,
det är min lag!



>

Kommentarer:

1 mackan:

skriven

haha nice..där fick du allt till de;) imponerande

Kommentera här: