LARK-dagen

Igår var det Landskapsarkitekturdagen! På dagen var det föreläsningar om intressanta saker. Till exempel en arkitektfirma i Stockholm som istellet för ett office så hade de ett coffice! Helt fantastisk idee att ha sitt kontor tillsammans med ett cafe :)

Vi fick också se Per Friberg, som är en legend inom landskapsarkitektkretsarna. han fyllde 90 år förra veckan, så han firades.

På kvällen var det middag och fest, med arkitektstudenter all over the place! Innan dess hade vi förfest på min balkong, mkt trevligt alltsammans.


Som inledning till lark-dagen hade vi en work skop i tisdags. Läs mer


Jag hade invigning av balkongen också, så jag satte upp en lite tipsrunda om mig själv :P


Libanesisk buffee, så jag har en falafel i handen. och i andra kan ni se själva ;)

Kommentera här: