Dan innan dan..

Imorgon kl 7.15 ska jag cykla till skolan, nu börjar jobbet men också massa skoj!
Dagen idag har varit lugn. Jag gick upp strax efter nio och gick till affären och handlade till frukost bland annat. Efter frullen tog jag en powerwalk on my own genom Loma och ner till havet, härligt! Sen var det lite småfix på rummet. För det första packade jag in alla kläderna jag slängt på golvet där de skulle va. Sen tog jag ner mitt stora papper som jag hade på väggen för att det trillade ner hela tiden, får se om jag hittar en bättre lösning på det. Sen har jag hängt upp en liten spegel på väggen och bytat ut min julgardiner mot et par nya, tyckte att det var på tiden hehe... Men dessa gardinerna ska bara vara tillfälligt för jag har hittat ett fint tyg med siluetter av träd som jag vill ha, så det ska jag fixa snart. Sen har jag damsugit också och fixat ut utemöblerna på balkongen.

Tyvärr har jag glömt min sladd till kameran i Ängelholm så det kommer inte bli någon bilduppdatering denna veckan tyvärr. Men ni kan ju tänka er hur fint och trivsamt jag har på mitt rum nu hihi!

På kvällen var det grillning med Lommaborgen så man fick träffa många av dom nya som flyttat in. Det bjöds på korv med bröd. Vi hade en liten tävling där vi delade upp oss i två lag och så skulle vi på ett eller annat kreativt sätt framställa Lommaborgen. Det andra laget byggde lommaborgen i sandlådan, mitt lag använde våra kroppar och gjorde någon borgaktig mäsklig pyramid. Jag satt på ryggen på en kille som skulle börja ling. Mitt lag vann!

Jag träffade min nya roomie också idag. En kille som ska börja läsa till trädgårdsingenjör. Han var trevlig det lilla jag pratade med honom så det blir säkert bra!


Jag bjuder på en bild från min balkong från i somras, finfin frukost!

Nu får man väl ta och lägga sig tidigt så man vilar upp sig inför kommande veckan, känner på mig att det kommer bli hektiskt (men kul!)

Kommentera här: