Lommaborgenbo

Efter tävlingen idag (eller igår) så skyndade jag vidare till insparksfesten i Alnarp. Jag hann med tacosen och efterrätt bestående av glass, kolasås och fruktsallad mums! Riktigt kul och träffa klasskompisar och annat alnarpsfolk igen. De andra hade träffats redan kl 15 för att prova ut lekarna och annat fix inför småttingveckan som börjar på måndag.

Jag ska ju då vara med i småttingkommiteen OCH vara fadder. Vet inte hur det blev så men på nån vänster eller höger så är jag det nu. Så jag och en annan har ett gäng nya studenter att ta hand om. Spännande!

Det känns kul att vara tillbaka i Lommaborgen igen också. Just nu är rummet ett bombnedslag för jag hade så bråttom till Anarp innan. Men imorgon är det fixardag så då ska jag städa, handla och koka pasta till pastasalladen som vi ska bjuda småttingarna på första dagen.


Ett år sedan man själv satt där i tältet som småtting..

Kommentera här: