Nytt år

27 minuter har gått på årets sista dag. Det har varit ett bra år, ett mycket bra år! Jag har gjort mycket detta året som jag inte tagit mig för eller vågat innan. Jag har varit självständig och säker i mig själv. Jag har gjort det jag velat när jag inte haft något att förlora. Jag har varit glad och känt mig lyckligt lottad och det sista jag tänkt nästan varje kväll innan jag ska sova är: vilken bra dag det varit idag!

År 2010 känns som ett hållstensår (konsigt ord kanske). Då jag tog kommandot och blev huvudrollen i mitt liv, så som jag vill att det ska vara. Nu börjar det, eller det har börjat. Som om 2010 var första filmen i en triologi eller ännu längre filmsession.

Tre minnespunkter 2010:
Januari v3: Livigno! En fantastisk resa där jag och mitt resegäng hade sjukt kul tillsammans!
Projektet: Ett helt nytt sätt att arbeta, en helt ny värld. Går inte att beskriva utan man måste uppleva de sena nätterna på skolan med tidspress, flumm, utspillt kaffe, pizza beställningar, inspiration, frustration, pennor, skalstock, musik och trötthet för att veta vad jag snackar om.
Sommaren 2lax10: En helt perfekt sommar på alla sätt. Jag vill inte ändra någonting och vågar påstå att det är den bästa sommaren hittills!

För kommande år då? Jag har goda förhoppningar om att det kommer en spännande uppföljning på 2010. Året kommer inledas starkt med en vecka i Chamonix och sen är man igång!

Kommentera här: