Eget arbete

Idag hade vi eget arbete i skolan därför var jag hemma och arbetade som...

...Kaninskötare, infångare och fotograf


... proffessionell Super Mario spelare. Jag och brossan har klarat fram till 6:e världen i Super Mario Bros 3 på Super Nitendo. Nostalgi och himla kul!


... som städerska. Dock långt ifrån färdig hann bara påbörja rummet :P


...musikkännare, även om vem som helst nog förstår att detta är riktigt bra!
http://www.youtube.com/watch?v=xIoSTbPt_PI&feature=channel

.. Det jag egentligen skulle gjort är ju skolarbetet, var väl det dom menade när de skrev schemat. Lite innan dagen var slut så hann jag med det, allstå började kl 23.59 heh. Kom fram med lite ideer och nu ska jag sova på saken. Jag tror verkligen att det är ett bra sätt att smälta saker på.


Kommentera här: