Min vägg

Idag har jag satt min plan i verket! Ända sedan vi gjorde den här pricktecningen så visste jag att jag skulle ha den på väggen på mitt rum här i Lomma. Dock har jag varit ganska feg med att våga ta den + att det är ett papper som är 2x2 meter och man måste ha bil för att kunna transportera det. Men idag tog jag tillfället i akt. Jag valde ut min medbrottsling Jennie som hick hjälpa mig att smyga in i ateljen och leta bland bunten med stora papper för att hitta "min". Antar att ingen kommer behöva dessa teckningar mer och ingen annan i min grupp har ju tagit den så jag har ingen skam i kroppen.

Visst är teckningen gjort för att va på mitt rum!?
Konstnärerna är jag, Fredrik, Emilie, Malin, och Moa :)



och den består endast av prickar! coolt va?

Kommentarer:

1 Nivi:

skriven

den ser väldigt konstnärlig ut. :)

Kommentera här: