Dagen..

.. började med att jag vaknade upp med ett ryck i Ängelholm och upptäckte att jag hade glömt sätta klockan kvällen innan. ingen fara på taket dock, bara 15 min senare än jag brukar gå upp, men det kunne ju gått illa.  Packa lite grejer, mata niner och sedan köra neråt landet. Bildörrarna har tinat upp nu och fukar som de ska :)

Skolan var det eget arbete hela dan. Christina och Jennie hade köpt världens finaste guldiga kaffekoppar till oss! Helt otroligt fina, haha. Bilder kommer senare! Det blev också en låång fika paus i bokcaffeet med den syndigt goda chokladkakan. Man känner sig nästan olaglig när man äter den, så god är den!

Efter skolan tog jag mig en snapp titt på kartan över Lomma för att se på sjö beståndet över var man kan åka skridskor för det hann jag också packa med mig i morse. Så jag och Linnea tog oss en sväng med bilen och hittade en alldeles perfekt sjö att åka skridskor på! Jättekul :)

Det blev mörkt och vi stack hem och kollade upp ett recept till crepes på nätet som vi skulle fixa till Sofia och Emmy som lite homecoming food :P Så det blev pannkakor med sylt och svampstuvning till middag. Supergott!

Nu är jag väldigt trött men Emmy hade en hel resväska nedbrända filmer med sig och jag har lånat två stycken, så jag ska väl se en ikväll iaf :)


Kommentera här: