Helvete Lars-Olof!

Helvete!
(citat från http://www.youtube.com/watch?v=GIhcL8K4shg) hilma kul!

Men jag måste säga helvete ändå. Dumma iTunes! varför kan man inte ladda in låtar från andra datorer till sin iPod utan att man måste radera hela innehållet däri?! Idag tog jag steget och raderade allt bara för att jag ville ha lite ny musik till resan. Som tur är har jag Ems med en massa bra musik som jag kunde fylla upp den med igen, tack ock lov! Problemet var sen att vi skulle lägga till en till spellista som vi gjort (livgno-spellistan) och när vi hade gjort det så hade alla 568 låtarna som vi laddat in innan dess försvunnit, raderats! hELVETE Lars-Olof! Och det upptäckte jag inte förrens jag kommit hem, och nu ska jag ner till Alnarp och kommer inte förrens på torstad igen. Det blir mycket att stå i då... men men..

Kommentarer:

1 Nivi:

skriven

Jag har börjat med min spellista. ;P

Jag ska radera alla mina låtar på min iPod för att få nya låtar. Har tröttnat på musiken på iPoden.. Måste ha nytt inför resan ;) Lite åkar låtar. :)

Kommentera här: