Festveckan!

Förra veckan är det inget snack om vilket tema det var på. Emelie hade semester och det var fest för hela slanten. Onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag!

Onsdag: Båstad, som jag berättat om.

Torsdag: Sväng på stan med Ems. Först kaffe på MM:s bakgård sedan vidare till nick's där det blev en öl, nice!

Fredag: Mat på El Bakis. Jag, ems, sanna och Stojje. Vi satt bredvid ett skrikigt gäng med "hockeygubbar". Kunde knappt prata med varandra för man hörde inte vad som sas samtidigt som det spelades k´ganska hög musik. Men maten var god och servitriserna ovanligt trevliga, kul! Kvällen slutade inte här utan det blev mellanfest i Villans hoods. Jag och ems stack innan dom andra ner till stan, vi gick in på Telegrafen där Emelie beställde kladdkaka till bartenderns förvåning. Det verkade som att de inte hade kladdkaka, men hans komstiga ansiktsuttryck grundade sig på att det var en ovanlig beställning kl 00.30 på natten, haha! Till kladdkakan tog vi varsin cider.. sen bar det vidare till karaokerummet på saloon och senare helt plötsligt var vi på Bahnhof. Nu var jag riktigt trött så jag stack hem tidigare än de andra partydjuren.



Lördag: Jag och ems hade lite olika planer på vad vi ville göra av dagen. Det blev en Bjäre-runt tur och fest på kvälle i Helsingborg. Skriver mer om dagen i ett nytt inlägg.

Söndag: Trött som tusan denna dagen. Nu var det Hejdågrillfest för Nivi och jesper som ger sig ut på tågluffning i Europa. jag och Emelie hade köpt finfina Suntrip-solhattar till dom i Båstad som de lovade att använda hihi! Det blev även lite volleyboll och kubb! Tjejerna mot killarna, spelet blev sådär, för mycket vinnarskalle för båda lagen. regler hit och dit, blev riktig krigstämning där ett tag hehe.. 

Kommentera här: