kaninveckan

Jag har haft lite problem med att sätta namn på förra veckan, men nu har det gått ett tag så jag har fått lite perspektiv på det hela. Veckan började med en tur till lomma med Hanna som inte bara är min kompis utan också "kaninkompanion". Det blev mycket snack om våra håriga älskningar och minnen som gav många skratt. Vi har gjort hur mycket roligt som helst runt kaninerna. T ex när vi hade avslappning med Nina och Nala. Då hade vi mysbelysning på mitt rum la oss i min säng med varsin kanin och lyssnade på valmusik. Något som vi la hur mycket tid på som helst under sommaren var vår kaninshow Morotsinishow. På den tiden när man hade sommarlov utan sommarjobb och kunde göra sånt här tidsförvärv. Dela-kanintricket, kasta spjut och Stig som åker bil är bara en bråkdel av allt vi hittade på. Morotsinishow grejerna är nog ärligt det mest kreativa jag någonsin åstadkommit!

På tisdagen var det träning i klippan som jag höll i. Inte särskillt många folk som kom, men det var trevligt. hade med mig Betty som tränades inför söndagen i Falsterbo. Innan söndagen så hade jag ute Betty och koppe i koppel så de skulle få så bra förutsättningar som möjligt. Tydligen hjälpte mina förbredelser också eftersom båda hoppade fantastiskt bra i Falsterbo!

Nice week!

Kommentera här: