Nedräkningen färdig!!

The countdown is done! Nu sitter jag här och har fredagsstäming, men ingen annan har det dock... aja jag njuter ändå! Denna veckan döper jag till nedräkningsveckan för det är typ det ända jag gjort. Okej det var inte sant, jag har hunnit med en massa saker faktiskt, mycket jobb men annat kul också :)

Känns som att förra måndan var evigheter sedan, jag kommer inte ihåg vad som hände då ens...
Tisdagen har jag skrivit om. Hugos födelsedag och stranden med Emma och Sanna innan jobbet.
Onsdagen är också lite dimmig, det var nog då jag och emelie tog varsin kaffe och en skitdyr brownie på stan, 69 spänn är alldeles för mycket för en liten chokladkaka med grädde...
Torsdagen blev Hallands Väderö! Veckans enda lediga dag, det blev väldigt bra.



Fredag. Efter jobbet blev det stor grillfest hos mormor och morfar. Bilder kanske kommer sen om det :)

Lördag: jobbade delad. Hann med ett snabbbesök hos emelie, kusinerna var på besök, men jag sov mest på mina lediga timmar mitt på dan. Då kvällen hängde jag med Sanna som agerade taxi till helsingborg, alltid nått!

Söndag. Sista dan på jobb, jag bjöd på gräddbullar. Efter jobb åkte vi till Arild och tittade på vågorna, vissa gade tänkt att bada med det var omöjligt så mycket vågor det var. Den blev det kakfrossa på flickorna lundgren. Notan för kalaset gick på 1100 kr !!!!! (farmor betalade) Sen blev det äntligen bion som jag väntat på: ECLIPSE! Jag läte ut boken idag också. Filmen var såklart bra!



Nu börjar en ny spännande vecka! Schweizresan är på igång. Imorgon blir det Malmö och Lomma bla. Tisdag bunkern. Sweet!

Kommentera här: