Love is in the air

På lördag är det dax för århudradets fetaste bröllop sägs det. Hur kan de veta det? Århundradet är ju långt ifrån slut, vi kommer ju hinna md massor med bröllop efter detta. Fast de kanske räknar hittills, då förstår jag. Nu efter allt snack så vill jag såklart se vad som blir av alla förbredelser och allt som media har brusat om ända sedan de fick reda på att Kronprinsessan skulle gifta sig.  

Jag känner till flera som har eller ska gifta sig. Har sett bilder på facebook två vänner där gifte sig på stranden, så fint! Det bästa är att min "spelfröken" ska gifta sig! På kort tid har hon hittat en man, köpt hus och blivit gravid. Jag är så glad för hennes skull. Hon som alltid varit säker på att hon inte skulle gifta sig eller ha barn någonsin. Men nu ska hon det och man ser att hon är lyckligare än aldrig förr!



Man kan inte annat än att beröras av detta, så fint!

Leave some love for me too plz...

Kommentera här: