Sofiero

Hade en finfin dag går! Veckans enda lediga dag uttnyttjades till max! kl 13.30 mötte jag upp Alfie och Chrissie och så gick vi och åt suchi innan vi tog bussen till Sofiero där vi strosade runt. Riktigt vackert var det. Europas finsaste park ska det ju vara t o m. Och var om inte på Sofiero träffar man andra Alnarpare en sommar. Vi träffade en landskapsarkitekt, en landskpsinjenjör och en hortonom som jobbade där under sommaren. Väldigt bra för jag fick mina kakor till fikat gratis hihi!

Sen blev det nötbutiken i helsingborg, som är ett måste! Sen helt spontant åkte de med mig till ängelholm där jag visade my place. De fick hälsa på kaninerna och vi åt toast. Sen helt spontant åkte vi ner i pappas skruttiga bil till stranden där vi spelade lite kubb och drack någon öl (fast inte jag som körde förståss..) innan jag skjutsade ner dom till stationen igen så de fick åka ner till Lomma och Lund.

trevligt värre!

Kommentera här: