ESC

NEEJ! Typiskt att Sverige inte gick vidare, även om jag kände det på mig så blir man ändå sur när det kommer till kritan. Hur dålig man än tycker låten är så sitter man ändå där och hoppas förtvivlat på att ens land ska klara sig bra. nu tyckte jag inte att låten var så dålig, men kan hålla med om att den var rätt tråkig och färglös.

Det blev i alla fall en bra Melodifestival med stämning. Som jag sa innan ville jag berömma mig sjäv med nått gott så jag köpte glass: "B&J Half baked". Tyckte inte den var så himla god faktiskt, för myckt stark deg för min smak och dör lite glass. Den höll i alla fall upp till sitt namn, kändes som halva var glass halva deg...

Inte nog med glassen det fanns även TRE bakade kladdkakor som man var tvungen att smaka av, så där var min nyttighet på 0 igen hehe, kanske - 1 dessutom men men :P

Jag fick jättefina bilder skickade från mamsen från balen, fy vad snygg granne och bror jag har!

Kommentarer:

1 Linnéa:

skriven

Den var jätte bra! :) Men om man har för höga förväntningar så lovar jag dig att den inte kommer bli så bra. ;) jag hade typ inga förväntningar och jag älskade filmen!

Kommentera här: