Ny vecka

Sitter här nöjd och käkar lussebullar, åhhh så gott det är!
Varför är jag nöjd?
Av flera anledningar. Till att börja med har jag haft en väldigt bra och avslappnande helg så nu är jag utvilad. Bara tagit det lugnt, umågåtts med bröderna, kaninerna, katten, Sanna och Emelie. Det är nog alla, sen har jag pratat med Mormor, Farmor och Farbror i telefon också. Så helt osocial har jag inte vart, även om jag knappt lämnat tomtens gränser. Efter en kolugn lördag så blev det brunch på Hamnkrogen med Emelie och Sanna på söndagen. Helt underbar mat (och sällskap också för den delen). Brunch är banne mig det bästa målet mat!

Jag är glad för att jag äntligen har tagit hit Wii spelet så jag har spelat en massa Beatles låtar på Guitar Herö, Det gör mig glad!
Grupparbetet i skolan flyter på rätt bra, så även fast det är mycket att göra så kännde det ändå som att vi har kontroll vilket känns bra.
Sen känner jag på mig att detta blir en extra ordinär vecka! På Lördag är det den efterlängtade Glitterfesten. Jag och Jennie ska konstruera våra renhorn på onsdag. Imorgon Tisdag ska vi spela spel i Lund och på onsdag kväll blir det Harry Potter på bio!
Torsdagkväll får vi se vad den har att bjuda på och sen på fredag kommer Linnea ner från Sälen så det blir mys!

Jag har fått en jättefin fågelmatare av mormor, ett sött litet hus!
Sen ska jag få en julklänning av mamma som hon köpt på tradera... Söt och sexig var beskrivningen.

Kommentera här: