Möte

Nu måste jag ta tag i det här med Friluftsutskottet!
Igår bestämde jag när mötet ska vara på var vi ska vara nu ska bara hela skolan veta det också.. Jag ska skicka mitt första massmejl på skolmejlen! Yayy, eller inte, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Därför gör jag ett litet utkast här så får vi se vad jag kommer fram till.

Rubrik: Friluftsutskottet

Hej Alla!

Friluftsutskottet bjuder in till möte där vi pratar och bestämmer lite vad vi ska hitta på för roliga saker i den friska luften framöver.

Var: Kårhuset
När: Nu på Fredag 29:e okt klockan 12.10, ta med lunchen.

Kom om du har ideer/förslag och vill vara med och bestämma vad vi ska hitta på eller kom om du bara är nyfiken på om vi kommer fram till något.

Jag har flera ideér på lager men det finns säkert oändligt mycket mer som vi kan hitta på!
- Vandringar, skidresa, skridskoåkning, paddling, picknick för att ge några förslag.

Välkommna!
Hälsningar Hanna Lönnqvist


Kommentera här: