jonglera

Många bollar i luften nu! men det är ju så man vill ha det :)
Skolan flyter faktiskt på ganska bra nu. man ska ju komma på massa förslag och vara kreativ samtidigt som man ska hinna plugga in saker, gå på föreläsningar och lära sig nya datorprogram. Jag satt kvar i skolan och skissade, att planera är lite som att bygga pussel, eller som att packa släpet till kaninhinderna (på det gamla sättet). Man har en massa bitar som ska ner på planen, man provar sig fram och tillbaka och sätter byggnader lite här och var, ändrar lite så torgen kommer dit, drar vägas så de passar bra in i strukturen, lite grönt i form av parker och annat och efter lite pusslande hittar man den bästa platsen för busshållsplatsen!

LARK-dagen närmar sig. Jag är med i mingelgruppen vilket menas med att jag ska vara med och fixa till 500 snittar och korka upp 30 flaskor mousserande vin. Ska fundera ut vilken vin man ska köpa..

På fredag är det Storsoppa deluxe! Och jag har kunnat övertala brossan Axel att komma ner och joina, han tar med sig Ekvall också så han inte känner sig som en helt utböling, hehe. Kommer bli kul att visa min värld nere i arlanda, hehe nää det är Hugo som hela tiden blandar ihop arlanda och alnarp..

Idag bokade jag 4 dressiner till söndag. Då ska FU ut och frilufsa igen. Än så länge är det åtta pers som anmält sig. Hoppas på fint väder :)

Så har jag och Ems lite grejer på g igen som vi planerar för fullt, hihi!

Efter påsklovet börjar Kitesurfing- kursen!! Wieehaa! Jag, Maria, Anders och en lantis ska gå. ytterst spännande

+ en annan sak... får se hur det blir med det ^^


Kommentarer:

1 Nivi:

skriven

Ja, dom macarons i frankrike var duktig goda, men det blev inte mina! :s



Jag är väldigt intresserad av vad du och ems har planerat!! :P



men du? Har du redan bokat kurserna till kite surfing?

Kommentera här: