lots in one

Puh! Nu är jobbhelgen avklarad, känns om jag tillbringat de senaste fyra dygnen på jobbet.. Det man hunnit med förutom det är saker man klämt in mellan passen. Man kan se livet som en matta, den består av olika färger som vävs samman i mönster. Ibland tar en färg överhanden, det är normalt antar jag.. Mitt liv består just nu av jobbdel, kompisdel, familjdel, kanindel och mig själv del. Kanindelen har tagit en allt större plats i det senaste med kaninbursbygg projekt och SM förberedelser, det är det mönstret som är svårast att väva just nu. Kaninburen bygger inte sig själv och kräver mycket tankeverksamhet, saker att fixa och sedan hårt fysiskt arbete. Med både buren och SM krävs det att jag driver på.
Nu skulle det sitta gott med en helfärgad bit av bara slappe...
Måste hitta plats i min matta of life ;)

Botaniska i Gbg!

Kommentera här: