Busy woman

Ibland blir jag imponerad över hur mycket jag orkar med, och samtidigt lite rädd...

Imorse mötte jag upp gänget för plugg i parken, solen sken, väldigt härligt! sen blev det förberedelser inför redovisningen. lunch. Redovisning, den gick faktiskt bra, vi blev inte så sågade som vi trodde :P
Därefter ordnade jag och ida ut ett mejl till skolans studenter med en FU aktivitet som vi ska ha på onsdag. sen skynda iväg på styrelsemötet med kåren. När mötet var slut så var det upp på cykeln hem, handla, slänga i sig något att äta och sen iväg till träningen. På träningen hade jag väldans mycket energi (var kom den ifrån?!) jag orkade göra alla armhävningar och hålla plankan hela tiden bland annat! Efter träningen blev det ett avslappnande bastubad och tillbaka i korridoren en äggmacka och lite tv. Nu finns det bara en sak kvar på dagens aktivitetslista: Sängen!

Jag har väldigt högt tempo, massa saker inplanerade, massa saker som ska göras mm mm. och jag tycker allt är roligt! Finns inget jag vill missa lixom. Men det är inte nyttigt att alltid ha fullt upp, det vet jag av egen erfarenhet.. Tillslut kommer inte allt det roliga vara roligt längre bara för att man inte orkar. Just nu tycker jag det är skönt att verkligen förkovra sig i pluggandet för att det är skönt att stänga ute alla andra tankar runtomkring om allt nrä man pluggar.

Det gäller att vara uppmärksam hur man känner så kommer det går bra.
Natti natt :)

Kommentera här: