Söndag

Har nästan kännts som en helt vanlig vardag idag, nästan. Eftersom jag tillbringat fyra timmar i parken med Ida och Christina och pluggat växter. Det var fint fäder och ingen blåst så det var trevligt, även fast man frös efter ett antal timmar...


Sen bar det hem för lunch, titta lite på skidåkningen på tv och sedan lite lignosskiva, kunde inte slita mig hehe..
Kl 17 så var det tillbaka i Alnarp denna gången i kårhuset för att storstäda där. Damsuga, skura moppa, slänga mm.

Därefter bar det hem till borgen igen, handlade och lagade mat. Spaghetti Carbonara! Sen tv-tittande, slaget om Sverige och Starke man. Efter att jag orkat ta tag i disken så började jag och Daniel jonglera. Vi stod mittimot varandra och kastade tillslut fyra bollar mellan oss. Det var en kul koncentrationsövning. Dock kändes mitt huvud helt slut av alla latinska namn så får fortsätta träna på det där en annan dag :)

Kommentera här: