ahhh..

ÖÖÖ, fy sören! Det kryper i kroppen och man vill helst av allt i världen slå i sönder radion.. När man råkar lyssna på Gerts värld på rixFM, fyyy vad kasst det är!! Det är något av det värsta jag vet. Spyr galla på det.. Bara massa IQ-befriade som ringer in som säger helt meningslösa saker..

Att jag retar upp mig på en sån sak just nu (fast jag har alltid hatat "Gerts värld") kan bero på att jag är trött. Jobbat hårt och intensivt i skolan hela dagen. Blandat massa gips bland annat, jätteskoj! men detta har medfört att jag bara vill sitta framför tv.n just nu, eller sova och det kan jag inte för att jag måste packa. Det kunde ha gått snabbt och smidigt, jag har ju packlistan klappad och klar. Men eftersom jag inte orkar så blir det en lång seg utdragen historia istället.

Dock ser jag fram emot resan så himmelens mycket, kommer bli asnice!!


St Anton!

Kommentera här: