Österrike

Det är nått visst med Tirolen Österrike, det går inte komma ifrån. Det Österrikiska Umpa-Bumpa partyt som finns överallt är speciellt. Det finns inte det på samma sätt i Italien och Frankrike.

Va konstigt, jag har tänkt hela dagen att jag skulle skriva ett hyllningsinlägg om de österrikiska alperna och nu när jag sitter här så har jag inte så mycket att komma med.

Att vara här på plats i Gerlos tar fram många minnen som man upplevt i Alperna. Fy vad kul man har haft här asså! Blir helt varm i hjärtat av att tänka på det.

Ja det var väl allt for now. Imorgon satsar vi på liftöppning, det har snöat en massa idag så det kommer vara helt fantasktiskt underlag imorgon gissar jag på. Wheey!

Kommentarer:

1 Py:

skriven

Inte alls avis ;)

2 Anonym:

skriven

Nice tagning! ;) haha. Lite sotis på dig!...

Kommentera här: