Vilken bra helg!

Jag är sjukligt trött just nu.. men glad. Helgen har varit toppen!

Började i fredags med en trerätters middag på El Greco med SKH:s styrelse, eller ja en del av styrelsen. Tyvärr var det många som fick förhinder så vi var bara fem stycken som åt, vid ett tio-manna bord. Men det var väldigt trevligt ändå! Efter maten letade jag upp Sanna och Anna på stan och tog en öl.



Lördag = fixardag. Jag hade en massa att fixa inför min bjudning på kvällen som skulle vara en kombinerad födelsedag-återträff med Chamonixgänget. Mat skulle handlas och tilllagas, det skulle städas, dukas, fixa färdigt filmen och annat fix innan gästerna droppade in. Det blev middag med "Hannas rätt" den officiella premiären av Chamonixfilmen som blev väldigt uppskattad, efterrätt och sen jenga-shotspel! Sen drog vi ut i ängelholm först på nicks sen Bahnhof. En mycket lyckad kväll!!



Idag sov jag och jennie till halv elva typ, sen blev det frulle till Chamonixfilmen. Vi bestämde oss för att ta en promenad i den friska luften så vi gick (halkade) genom skogen ner till stranden, vandrade längs stranden till råbocka där vi vände upp och gick till Emelie så hon kunde kopiera filmen, där blev det även en andra visning. Jag vinkade hejdå till jennie och rastade ninerna. De fick även en liten städning och sina klor klippta. Och nu sitter jag i Lomma igen. Natti natt!

Kommentera här: