to do

Imorgon blir det en fullspäckad dag! Men det kommer bli en riktigt bra dag känner jag på mig :)
Därför ska jag lägga mig tidigt så jag är laddad inför morgondagen och orkar med allt.

Jag möttes av en myrinvasion när jag kom till rummet idag. Usch och pi! Dom använder min datorsladd till att klättra upp på skrivbordet och sedan upp på datorskärmen för att pryda någons profilbild på fejjan. Måste kontakta vår allsmäktige vaktmästare imorgon så han kanske kan hjälpa mig tillrätta med problemet på nått sätt..

Så måste jag börja med att skriva litteraturuppgiften, den ska ju vara inne på fredag. Sen vidare till Alnarp för att läsa sig om hur man gör en bra portfolie, shit det känns exlusivt, typ som om man skulle vara en modell. Jag ska också hinna med att besöka både Malmö och Lund imorgon är det tänkt.

Cheeses, måste sova nu med andra ord, natti natt!


visst har jag en söt kusse?! :)

Kommentera här: