Mello

Det är konstigt när jag är ensam hemma så är jag alltid uppe väldigt länge bara för att jag känner för det. Denna helgen är min roomie Daniel hemma i Lindköping så det är lite att jag är "ensam hemma". Därför har "ensam hemma-symtomet" dukit upp som medför att jag inte känner för att gå och lägga mig! Jag borde egentligen sova, ska ju upp tidigt imorgon och vandra, men känner helt enkelt inte för att sova just nu och tänker att jag hinner nog ändå ta igen den sömnen någon gång under söndagen så inga problem..

Haft en ytterst trevlig kväll i Lund. Vi var ett glatt gäng som följde melodifestivalen hemma hos Lisa och hennes projektor. Så häftigt, känns ju som att ha hela Mellogänget i vardagsrummet hihi! Vi har några islänska utbytesstudenter i klassen och två av dem var också med, skojj! Gav mig tankarna tillbaka till Torquay när jag och min islänska vän såg på Eurovision, såå kul det var! Saade vann, helt okej för min del, NV-skåning och söt vad mer behöver man?! (-En bra låt?)

Sen spelade vi volleyboll på PS3, jättekul! Jag och lisa var ett bra team :)


till och med pyntat, cred för det!

Kommentera här: